תכשיטים מתנה ללידה

תכשיטים מתנה ללידה

תכשיטים מתנה ללידה – כי אין כמו צאצא!

לידה היא אחד האירועים הכי משמעותיים בחייה של כל אישה, בעל, בני זוג, סבתות וסבים ובוודאי שאר בני המשפחה. פתאום הגיח לעולם צאצא חדש וההתרגשות רוחשת סביבו. אבל מי שעבר את תשעת חודשי ההיריון (שלעתים הם לא קלים כלל), דאג וציפה לבייבי שיגיע, היא כמובן האם היקרה שנשאה בבטנה את פרייה עד הרגע המאושר והלידה המוצלחת. אז מה מגיע לה? ברור שלהתפנק.

לפי המתנות שקונים בשנים האחרונות ליולדת, אפשר להבין כי אנשים הצליחו להפנים, שהתינוק, תכלס לא צריך שום דבר, מי שצריך תשומת לב, אהבה ופינוק זו האימא שעברה בכל זאת אירוע משנה חיים.

את מה שהתינוק זקוק לו רוכשים ההורים, זאת עוד לפני שהוא בכלל הגיע לביתו. ויש המאמינים כי עד שהוא לא נכנס מסף הדלת, לא יהיה לו חדר, לא עריסה ולא שידה. אמונות טפלות שכל אחד יאמין בהם כרצונו.

אבל האם, זו שסחבה, והלכה לכל הבדיקות ונשאה אתו עד הרגע המאושר, היא זו שעברה את כל המתח וההתרגשות של הלידה ולכן מגיעה לה מתנה יותר נכון מגיע לה תכשיטים מתנה ללידה.

https://babiesmall.co.il/מוצר/%d7%a6%d7%9e%d7%99%d7%93-%d7%9e%d7%a4%d7%aa%d7%97-%d7%9e%d7%a0%d7%a2%d7%95%d7%9c-%d7%9e%d7%aa%d7%a0%d7%94-%d7%9c%d7%90%d7%9e%d7%90/

מתנה שימושית ליולדת – תכשיטים

לידה זו הזדמנות חגיגית של כל מי שיש לו יד ורגל בנושאי מתנות, להלעיט את היולדת בהמון חבילות שי שבינינו, אין לה אפילו זמן לפתוח אותם, שלא לדבר על זה שהדבר האחרון שמעניין אותה עכשיו זה לשים קרם גוף. נו באמת?

אנחנו לא רוצים לומר חלילה שאישה יולדת לא אוהבת לטפח את עצמה או לא צריכה, אנחנו אומרים שיש סדר עדיפויות ואחרי לידה, ברית או ברית, מה שהיא באמת צריכה זה המון שקט כדי לטפל בתינוק הקטן שממלא מעתה את חיה את חי המשפחה.

אז מה היא כן תאהב בתור מתנה? היא תאהב משהו שהיא יכולה לשים עליה והיא לא יכלה לשים אותו עד היום, כי הוא מייצג את מה שהיא עברה, את שהיא הפכה לאם, ואין גאווה יותר גדולה מזו לכל אישה.

יש תכשיטים מתנה ליולדת, שאם לא ילדת זה לא בשבילך. אבל זה בהחלט בשבילם כל יולדת שאתם רוצים לראות אותה מחייכת, כשהיא מקבלת את המתנה הזו מכם.

https://babiesmall.co.il/מוצר/%d7%a9%d7%a8%d7%a9%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%91%d7%91%d7%95%d7%aa/

תכשיטים לאימא החדשה

אימא חדשה תוכל לבעל מבן זוגה, טבעת יהלום, לא כמו של האירוסין זו של הלידה. יש הרוכשות טבעת אירוסין ועל כל לידה משבצות בה יהלום. טבעת יהלומים מרהיבה, היא בדיוק המתנה למי שאחראית על הרחבת המשפחה ושעוד נכונה לה תקופה לא קלה. היא רוצה להרגיש נאהבת, היא רוצה שירעיפו עליה אהבה, כי זה בדיוק מה שהיא הולכת לעשות בשביל התינוק או התינוקת החדשים שלה ואולי הראשונים.

הולדת ילד זו שמחה גדולה. אם אתם רוצים לתת הרגשה טובה לרעייתכם, זו שאך ילדה, אל תקנו לה כלי לדייסה… קנו לה תכשיטים מתנה ליולדת. פרגנו לה ולאירוע שהיא עברה. היא תעריך זאת עד אין סוף ותהיה מאושרת.

כל המתנות שהיו פעם באופנה עבור היולדת, כבר עברו מן העולם לא קונים יותר סט מגבות וגם לא סט צלחות. קונים לה משהו אישי. בעלה יכול לקנות לה טבעת יהלום, והחברות או שאר בני המשפחה יכולים לקנות לה צמיד עם יהלומים. מה יש? היא לא הביאה יהלום הביתה?

https://babiesmall.co.il/מוצר/%d7%98%d7%91%d7%a2%d7%aa-%d7%a9%d7%9e%d7%95%d7%aa-%d7%97%d7%a8%d7%99%d7%98%d7%94-%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%99%d7%aa/

טבעת יהלום זו מתנה מדהימה

אישה נשואה, לא הולכת כך סתם לפתע וקונה לעצמה טבעת או צמיד או שרשרת יהלום. אבל מישהו אחר צריך לדאוג לזה. גם צריך סיבה טובה לרכישה כזו. בכל זאת זה לא סתם תכשיט זה יהלום, וייתכן שאפילו יקר. לכן לידה זה אירוע מאוד מותח ומאוד מרגש, מהמרגשים שעוברים על כל זוג.

לכן אישה שיולדת, תשמח מאוד לקבל הערכה על ההיריון והלידה בצורה של עגילי יהלומים, טבעת יהלום, צמיד טניס. תכשיט עם יהלומים תכשיט אמתי שמביע את כל האהבה וההערכה. זוהי הזדמנות להעשיר אותה בעוד טבעת יהלום. את הראשונה כולן מקבלות בדרך כלל כטבעת אירוסין.

טבעת יהלום ללידה זה משהו אחר, היא יכולה להיות הרבה יותר גדולה עם יהלום בקארט יותר גדול והיא בטוח צריכה להיות ממש חגיגית.

אפשר גם ללכת על תכשיטים מתנה ליולדת כמו תכשיטים משובצים באבני חן צבעוניים, וגם יהלום שחור הוא מאוד באופנה. יש הרבה מאוד בעלים שלא קונים לה עוד טבעת יהלום, כי עכשיו הגיע תורם של עגילי היהלום. לעתים הם ממש יודעים כבר מראש כי זה מה שהם הולכים לקנות לה. יש כאלה שמתכננים את זה מראש. לוקחים אותה בחודש תשעי לסיבוב ליד חנות של תכשיטי יהלומים ושואלים אותה, בלי להסביר את הכוונות, מה היא אוהבת.

ממש אחרי הלידה, הם ידאגו ללכת ולקנות לה את מה שהיא אוהבת. את העגילים שהיא תקבל ללידה הראשונה או השנייה. יש נשים שכל תכשיט יהלומים שלהם הוא על כל לידה שהן עברו.  והעיקר שיהיה במזל.

X
To top
צור קשר

    שאלת אבטחה,


    מחפשים מדיניות משלוחים?

    מדיניות המשלוחים וההחזרות של כל ספק, בלחיצה על הקישור:

    מדיניות משלוחים והחזרות אשר מופיע בכל דף מוצר


    לדף שאלות ותשובות, לחצו כאן