מתנות מיוחדות לתינוקות

רעשן לתינוק דגם Bunny

–>> למעבר לחנות, לחצו כאן <<–

לידת תינוקות היא סיבה למסיבה וסיבה להתחיל לקנות מתנות מיוחדות לתינוקות שאנו אוהבים. אין דבר יותר כיפי מלהיכנס לקניון אינטרנטי שיש בו מתנות מעוצבות ומקסימות, ולהתחיל להכניס לסל. זה כמעט כמו לידה…

נתחיל כרונולוגית. היקרה לכם מתחילה לחוש צירים ומובהלת לחדר לידה. אז מה לקנות לה מיד אחרי שהיא תלד מה מביאים, איזו מתנה מהבעל? איזה מתנה מההורים? איך בוחרים ומה קונים?

היום ממש כמו כל קנייה רגילה, עושים את זה באינטרנט. יש אתר מעולה שמוכר און ליין מוצרים וגם מתנות מיוחדות לתינוקות מתנות ליולדת בת, לגיל שנה לגן ועוד.

מתנות מהבעל ליולדת

יש מתנות שאי אפשר לקנות ליולדת ואלה הן מתנות מבעל, קלאסי שהוא יקנה לה טבעת עם השם שלה ושמות הילדים כולל שמו של הרך הנולד (אם שמו כבר הוחלט בוודאי), זוהי מתנה מקסימה ליולדת בת, ואז גם לא צריך לחכות לברית כדי להכריז על השם.

טבעת חריטת שמות

יש שרשרת אות, שרשרת עם סימן של דופק, שרשרת מעוצבת של אימא ותינוק. שרשרת לב, שרשרת עם תאריך הלידה ועוד.

ואם רוצים ללכת על שרשר, זוהי המתנה המושלמת ליולדת. טבעת בציפוי של גולדפילד צהוב או כסף הכוללת חריטה. אפשר לרשום לה מה שרוצים, וזה יישאר כזיכרון מתוק ליום הלידה.

מתנות מיוחדות לתינוקות

השובים עוד בבית החולים, יכולות להיות מארזים המכילים מספר פריטים נחוצים שיש להם שימוש מידי בטיפול בתינוק או ליולדת בת כמו: חיתולי טטרה, חיתול לפליטה, מגבת כובע לתינוקת, תיבת נגינה וינטאג’, נעליים ורודות סרוגות בעבודת יד, שמיכת כבש צבעונית ועוד. מארז נוסף ליולדת בת כולל: שמיכה דו צדדית, נחשוש שיכול לשמש גם כמגן ראש ועשוי מפליז, פיקה ובשילוב צבעים עדינים כרית מפנקת ליולדת המסייע בעת היניקה.

כרית נחשוש Baby MitMit אפור

מארז נוסף הוא “בייבי בסקט קייק חורפי” הוא מהווה מתנה מושלמת ליולדת בחורף. המארז עצמו נראה כמו עוגה ויש בו חלון שקוף וידית נשיאה. הוא כולל שמיכת צמר מנוקדת, חיתול טטרה מנוקד, נומי נומי תואם, אוברול קטיפה איכותי וכובע תואם. כל זה לבובה.

עוד לבד מארז עם דובי, מיני תהילים, חולצת מעטפת ומכנס 100% כותנה. גרביים, מגבת פליטה וסיכה מעוצבת לעגה או לתיק.

מה עושה התינוק כשאת מניקה?

כאשר מדברים על מתנות מיוחדות לתינוקות, אי אפשר להתעלם מהמתנה הכי מיוחדת לתינוק ולאם, שרשרת הנקה. היה מי שחשב שכאשר התינוק יונק, לאימא יש תפקיד, פעולת ההנקה שלו היא טבעית ואולי צריך להעסיק אותו במשהו, שיגרום לכך שהוא לא ישתעמם ויפסיק לאכול, אלא שימשיך, כי מי לא דואג לתזונה של התינוקות שלו.

כך נוצרה שרשרת הנקה ויש אותה בסוגים שונים. זוהי מתנה מקסימה ליולדת בת או בן , מתנה מהבעל או מחברה טובה.

יש שרשרת הנקה שעשויה מחרוזי סיליקון גדולים בצבע לבן, ביניהם חרוזי סיליקון גיאומטריים בצבע שחור המושחלים על שרשת לבנה ארוכה. אז בזמן שאת תניקי אותו בשלווה, הוא ישחק את השרשרת וככה הוא גם ייהנה, גם לא ישעמם לו וגם יעלה במשקל.

שרשרת הנקה דגם "City Glam"

מתנות לגיל שנה לגן

התינוק שלכם נמצא בגן, ויש יום הולדת לאחד הילדים, איזה מתנות לגיל שנה לגן תוכלו לקנות? אחת הבובות האהובות על כל ילד בגיל שנה, היא בובת באטמן יפה. זוהי בבה הסרוגה מחוטי כותנה איכותית ובטוחה בגובה של 25 ס”מ, אחת המתנות הכי משמחות. ויש גם בובה סרוגה של חתול לבן וחתול שחור, בובת ספיידרמן, נחשוש בצורת סוס. כרית נחשוש ונחשוש ארוך באורך של שני מטר, הכי כיף לשים עליו את הראש על השטיח בסלון.

יש כרית מפלצון, וכרית דובי גדול וסרוג, בובת ארנבת עם שמלה, בובת פיל סרוגה. נחשוש מעוצב כמו חד קרן. בובת דובון סרוג עם שמיכה ועוד.

מתנות מיוחדות לילדים כוללות כמובן דמויות וגיבורים מעולמם. העובדה שכל הבובות סרוגות הופכת אותן לטבעיות ונכונות עבור הילדים. יש בדים או חוטים סינטטיים שעלולים ליצור אצלם גירויים.

מתנה עם שם לתינוק

תינוק חדש נולד ויש לו שם. השם הזה יינשא בפי כל למשך כל חייו, שיהיה בריא הזאטוט. השמחה גדולה ולכן בוחרים מתנות מיוחדות לתינוקות. היום רוכשים גם מתנות עם שם התינוק כמו למשל שמיכת צילום עם שמו המתעדת אותו אחת לכמה זמן (ועוקבת לכאורה אחרי הגדילה שלו…). יש שמיתת צילום יפות ומקוריות כמו למשל עם הדפסי בלרינות, עשויה מבד כותנה.

שמיכה עם הדמות של מיקי מאוס לתיעוד השנה הראשונה, שמיכת צילום לתינוקות, עגולה לבנה עם שוליים מטול ורוד.  שמיכה עם שפן לבן, שמיכת מיני מאוס מכותנה עם תוספת של תחרה לבנה. שמיכה עם פו הדב, מי יכול להגיד לא לפו הדוב.

שמיכות הצילום, מיועדות לתעד כל גיל בשנותיו הראשונות של הילד. זהו תיעוד שמספק הצצה לתהליך הגדילה של הילד ומשמש כחוויה. על כל שמיכה שרוכשים יש הדפסה מיוחדת של שם הילד וכך הוא מופיע בתמונה, כל שנה יותר ויותר גדול ליד שמו על שמיכת צילום.

שמיכת צילום לתינוקת דגם "Mini Pink"

איך קונים מוצרים לתינוקות און ליין?

היום זה ידוע הכול עושים און ליין וגם רכישה של מוצרים לרך הנולד וליולדת נעשים כך. במקום לצאת מהבית, להיתקע בפקקים, להזיע ולהתחיל להתרוצץ לקנות מוצרים לתינוק, נכנסים לאינטרנט, מגיעים לאתר שמהווה קורת גג אחת לאלפי מוצרים לתינוק וליולדת ורוכשים מה שצריך.

מדובר באתר אחראי המסנן ובוחר את המוצרים שלו בקפדנות יתרה. כל המוצרים עשויים מבדים איכותיים וברמת גימור מעולה. מדובר על המילה האחרונה בתחום מתנות מעוצבות, מתנות שיגדלו עם הילד שיש בהן יותר ממתנה, הן מעניקות שמחה.

מחפשים מוצרי תינוקות מיוחדים? הגעתם למקום הנכון 🙂

X
To top
צור קשר

    שאלת אבטחה,


    מחפשים מדיניות משלוחים?

    מדיניות המשלוחים וההחזרות של כל ספק, בלחיצה על הקישור:

    מדיניות משלוחים והחזרות אשר מופיע בכל דף מוצר


    לדף שאלות ותשובות, לחצו כאן