ריהוט לחדרי ילדים

מיטת מעבר דגם "מאי" רהיטי טל

ריהוט לחדרי ילדים – ברוך הבא הביתה

הריהוט הראשוני עבור חדרי ילדים הוא ריהוט לתינוקות שאך זה נולדו וזה כולל בדרך כלל עריסה המתחברת למיטה או כזו שלא מתחברת. שידת החתלה, מזרן לשידה. מגן ראש ולעריסה ובעיקר הרבה קישוטים וצבעוניות שיהיה לתינוק שמח.

אחרי שלב העריסה עובר התינוק ללול וממנו למיטת מעבר. החדר שלו ישתנה כל הזמן בהתאם לגילו. יצאו משחקים וצעצועים ישנים וייכנסו חדשים כאלה שהוא מתעניין בהם בגילו. בשלב מסוים יכנס ריהוט לחדר ילדים, כאשר הוא יגדל ויזדקק גם לשולחן ולכיסא או לעגלת צעצועים או למדפים לצעצועים ולספרים.

יש היום ברשת אתרים של מוצרי תינוקות וריהוט לחדרי ילדים בהם תוכלו לצפות ולגלות עולם חדש של מוצרי איכות משובחים מחומרי גלם מצוינים ועומדים בתקן ובעיצובים חד פעמיים המכבדים את הילד.

https://babiesmall.co.il/מוצר/%d7%9e%d7%92%d7%9f-%d7%a8%d7%90%d7%a9-full-baby-safety/

גיבורי על, דמויות מצוירות

ריהוט לחדרי ילדים נעשה בדרך כלל מתוך מחשבה והבנה בעולמם של הקטנטנים. ילדים קטנים נוהים אחר דמויות מצוירות וגיבורי על, אותם הם ישמחו לראות בחברתם ובחדר שלהם, על שולחן המשחקים, הקירות, המיטות, הארונות, השטיחים והווילונות. עולם הדמיון המפותח שלהם שואף לשלב את הדמויות הללו בסדר היום “הילדותי” שלהם, ומבחינתם הם יצורים חיים, ואהובים.

יש כמה דמויות מפתח לכל דור. כל דור והאגדות והגיבורים שלו ויש גם גיבורים נצחיים שלא גדלים לעולם כמו מיקי מאוס, מיני מאוס, פו הדב ועוד. אלה יכולים לקבל ביטוי ברהיטי הילדים.

כאשר מדובר בשולחן וכיסאות לחדר של ילדים קטנים, אז המערכת הכי מבוקשת היא מערכת של שולחן ושני כיסאות. מידות השולחן הן 60X60X גובה 45 ס”מ ויש גם שולחנות בגובה של 50 ס”מ. יש שולחן וכיסאות מעץ בדגם של מפרץ ההרפתקאות, מיקי מאוס, פו הדב, חד קרן, במבי ושולחן נסיכות סגול. מחירי השולחן והכיסאות הם כ-249 ₪. מדי שנה נוספים דגמים חדשים בהתאם לדמויות החדשות בעולמם של הילדים.

https://babiesmall.co.il/מוצר/%d7%a9%d7%95%d7%9c%d7%97%d7%9f-%d7%95%d7%9b%d7%99%d7%a1%d7%90%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%9c%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%99-%d7%9e%d7%90%d7%95%d7%a1-%d7%9b%d7%97%d7%95%d7%9c/

הילד הלך לישון בכבאית… ריהוט לחדרי ילדים

מיטת מעבר זו המיטה שהילד מקבל כאשר הוא כבר יודע לצאת ממיטת התינוק שלו, וחלילה כדי שלא ייפול או ייפגע, יש צורך במיטת מעבר שהיא יותר קטנה במידותיה ממיטת ילד אבל היא יותר גדולה מהלול בו הוא שהה.

מיטות מעבר לתינוקות כחלק של ריהוט לחדרי ילדים, נעשים במיוחד בצורות ובדגמים שיגרמו לילד מצד אחד לרצות לישון בהם ולא לבקש לחזור ללול… ומצד שני הם גם פריט ריהוט צבעוניים ויפים שמכניסים צבע לכל חדר. לכולן יש מעקה אשר ההורים מתקינים אותו בלילה כדי שיגן על התינוק כאשר יש לו חשק להתחיל לצאת לטייל בלא השגחה…

יש מיטות מעבר בצורה של בית, מיטת מעבר דיסני. מיטת מעבר בצורת כבאית ועוד. דגמים שמפתים את הילדים להשתמש בהם בלי שום “משבר” מעבר כי ידוע הוא שכל שינוי עבור התינוקות הקטנים עלול להתפתח למשבר.

המזרנים כולם מצופים בשעוונית למניעת בריחת נוזלים. הם צבועים בצבעים נטולי רעלנים. לבנות מוצעת מיטת נסיכות סגולה, בנים יתחילו לכבות שריפות בכבאית והעיקר שיהיו להם חלומות נעימים.

https://babiesmall.co.il/מוצר/%d7%9e%d7%99%d7%98%d7%aa-%d7%9e%d7%a2%d7%91%d7%a8-%d7%9e%d7%a2%d7%a7%d7%94-%d7%a7%d7%93%d7%9e%d7%99/

מזרנים למיטות מעבר – מזרן נומו

ריהוט לחדרי ילדים כולל גם בחירה נכונה של מזרנים הן למיטות מעבר, הן למיטת תינוק כאשר יש גם תוספת של מזרנים למזרן של לול, כאשר התינוק עובר למיטת מעבר.

בשנה הראשונה כאשר התינוק מבלה זמן רב בשינה, מוטב שיישן בנוח ורצוי על הגב כמו ההמלצה הרפואית היום. מה שחשוב לגבי המזרן הוא שחובה עליו להתאים לגודלה של המיה. בשוק המזרנים לחדרי הילדים יש מזרנים בגדלים שונים של 127 ס”מ אורך ורוחב של כ-66 ס”מ. זהו מזרן שיכול להתאים גם למיטת מעבר. הרבה פעמים גודלה של מיטת המעבר הוא כגודלה של מיטת תינוק, ההבדל היחיד הוא שמיטת מעבר היא מיטה לכל דבר ומיטת תינוק היא מיטה מסורגת.

כאשר אתם הולכים לרכוש מזרן שימו לב שעוביו הוא בין 7-10 ס”מ. מזרן עבה מדי עלול לגרום לו ליפול מעבר לדופן כי בגיל שהוא במיטת תינוק הוא כבר מנסה לקפוץ ויש כאלה שאפילו מצליחים לקפוץ גבוה.

שימו לב שהמזרן נושא תו תקן או אישור התאמה לתקן במקרה של מוצרים מיובאים. המזרן חייב להיות אורתופדי. הוא חייב לתמוך בתינוק כאשר הוא מרים את ראשו ודוחף את עצמו עם הידיים. הוא צריך להיות מספיק קשיח כדי לתמוך בתינוק. כאשר הוא אינו קשיח, התינוק יצטרך להתאמץ יותר וכמובן באופן מיותר רק כדי להצליח להרים את ראשו.

בנוסף המזרן חייב להיות עם חומרים מכבי בעירה ומצופה בשעוונית.

אחד הדברים שגורמים לתינוק לא לישון טוב על מזרן זה לא דווקא איכותו אלא היכולת שלו לגרום להזעה ולחימום. חימום יתר בעונת החורף עלול לגרום לו להרגיש “מחומם” יתר על מידה וזה יגרום לו להתעורר. חפשו מזרן עם ציפוי נושם. כזה שעשוי מבד העוטף את המזרן וגורם לאוורור.

מחפשים רהיטים לחדרי ילדים? הגעתם למקום הנכון. בייביזמול – חנות מוצרי תינוקות וילדים המובילה ברשת.

X
To top
צור קשר

    שאלת אבטחה,


    מחפשים מדיניות משלוחים?

    מדיניות המשלוחים וההחזרות של כל ספק, בלחיצה על הקישור:

    מדיניות משלוחים והחזרות אשר מופיע בכל דף מוצר


    לדף שאלות ותשובות, לחצו כאן