מתנות מומלצות ללידה

מתנות מומלצות ללידה

מתנות מומלצות ללידה

מכרים ובני משפחה של יולדת, הרבה פעמים שוברים את הראש מהן מתנות מומלצות ללידה  ולא יודעים מה לקנות מתנה, כי הם בטוחים שאין זוג בישראל שכבר בחודשי ההיריון האחרונים של האישה, לא ישב גם לארגן רשימת קניות לצאצא החדש, בדרך כלל את הדברים הכי בסיסיים שיעטפו בחום תרתי משמע את הילד, בהגיחו לעולם.

משום כך צריך לדעת לבחור דברים שההורים לא קנו, שלא הגיוני שיקנו אבל שהם כן צריכים וישמחו לקבל, ואת זה אפשר לחלק לשני סוגי מתנות.

כולם יודעים כי לידת תינוק כרוכה גם בהוצאה גדולה של חבילת מוצרים החל מביגוד ראשוני וכלה בעריסה, מצעים, מגן ראש, חיתולים ועוד.

את כל הפריטים האלה סביר להניח שההורים רוכשים מראש, ואפילו הסבא והסבתא לא עושים את זה כי אף אחד לא ייקח להורים את התענוג הזה.

אבל יש עוד הרבה מאוד דברים נוספים שאפשר לקנות ללידה ומאמר זה ינסה לכוון אליהם.

קודם כל בובות סרוגות באהבה

ממחקרים עלה שלתינוקות יותר קל להבחין בצבעים אדום, שחור ולבן ולכן אלה יהיו הצבעים המומלצים אם אתם רוצים ללכת על מתנות מומלצות ללידה לפי הפירוט הבא: בובה בדמות חיה מסוימת, נחשוש, כריות, ציורי קיר, פילון, בובת לול, ארנבת, איש שלג, חתולה, דולפין, נמר, חיבוקי, בובת ילד, נשכן אורגני, קנגורו, ליצן, תמנון ועוד.

באתרים המובילים של מוצרי תינוקות אפשר לראות כי המגמה ברכישת בובות ומוצרי עיצוב לחדרי תינוקות היא רכישה של פריטים הסרוגים בעבודת יד, ממש כמו פעם.

ראשית כאשר מדובר על פריטים סרוגים, אז מדובר על חוטי צמר מחומרים שאינם רעילים וחלילה אינם עלולים להזיק לתינוק.

כמו כן מראה של ארנבת סרוגה או ליצן או ילד היא פשוט הדבר הכי מתוק בעולם והיא בהחלט מחזירה את עיצוב החדרים לאלה שהיו פעם, כאשר האימהות או הסבתות היו סורגים פריטי עיצוב לחדר כולל כריות ועוד.

כל פריט סרוג הוא יחיד ומיוחד וזוהי מתנה מלהיבה ומתוקה שתמיד תתקבל באהבה.

מתנות מומלצות ללידה

מצעים ואביזרים לעריסה

כל צאצא חדש שנולד נכנס מיד לעריסה, היא יכולה להיות כזו שמתחברת למיטת ההורים והיא יכולה להיות נפרדת.

בין הצעות של מתנות מומלצות ללידה אפשר למנות גם מצעים לעריסה, סט שלם של סדין, שמיכה ומגן ראש כאשר ההדפסים הם של כוכבים, תווי נגינה ועוד כל מיני אלמנטים מתוקים.

ויש גם מתנה נהדרת של שמיכה לתינוק לצורך תיעוד השנה הראשונה שלו, כאשר מצד ימים רשומים מספרים ובאמצעות ריבוע קרטון מניחים ההורים אותו על החודש כגילו של התינוק ומתעדים אותו בחודש זה, היום עם היכולת של כל סמארטפון לתעד, אלה הופכות להיות התמונות הכי מרגשות בחודשי חייו הראשונים של התינוק.

ויש גם אביזרים לעגלת תינוק שאותם בוודאי ההורים אינם רוכשים והם בדרך כלל מתקבלים כמתנות כמו עין סרוגה (נגד עין הרע), מזרן או ריפודית לעגלה, סט לעגלה ופפיון, כי הרי צריך לקשט את עגלת הנסיך או הנסיכה.

יש הרוכשים מתנה סיכה לעגלה שיש עליה אלמנטים של דמויות כמו למשל חיות אבל גם חסה ועין נגד עין הרע כי אין דבר יותר יקר ממה שיש בתוך העגלה.

צעצועים נתלים לעגלה

כבר בגיל חודש יתחיל הצאצא למקד את עיניו לצעצוע, לכן מומלץ לרכוש עבורו צעצועים נתלים לעגלה בהם ישחק, ימשוך וישמיע קול, מה שילהיב אותו מאוד.

יש הרוכשים מזרן לעגלה ופפיונים אותם אפשר לתלות עליה, יש סט לטיולון, סט לעגלת תינוק, מזרן דו צדדי מזרן מרופד ועוד.

מעבר למוצרים שהם מתנות מומלצות ללידה, ראשית ישמחו ההורים גם לקשט את עגלת התינוק וליצור לו מקום נוח לשים את הראשון ולישון עד שיותר ויותר יגלה עניין בסביבה ויראה שיש גם מעליו שמיים וציפורים.

תמיד בעגלה יהיה גם איזה חיתול טטרה איכותי וצעצועים צבעוניים אשר יגרמו לצאצא לחוש בתוך “הלונה פארק” הפרטי שלו, ינסה לגעת בהם וישתעשע בשעות שהוא שוכב על הגב ויוצא לגיחות לעולם הגדול.

אפשר לקנות גם מתנות ליולדת

יש אתרים של מוצרים מתנות מומלצות ללידה לתינוקות ולהורים טריים המציעים גם מתנות ליולדת, מכיוון שאם כבר מישהו התאמץ פה זה לא התינוק אלא האם.

תוכלו למצוא מתנה לאם- אלבום שנה ראשונה לתינוק שבו היא תתעד את הנסיך או הנסיכה בתיאורים ותמונות.

טבעת בציפוי כסף או זהב עליה ייחרט שמה של האם וגם שם התינוק או בקיצור MOM כי אין כמו אהבה בעולם כמו אהבה של אימא.

שרשרת או צמיד עם דמויות של ילדים, שרשרת עם חריטת לייזר של תמונת התינוק, יותר מתוק מזה אין, בגד גוף עם הקדשה לאב או לאם, צמיד כתרים או אחר.

ואפשר גם ללכת על מארז לידה יוקרתי הכולל שמיכת חודשים כדי לתעד את חודשי השנה הראשונה, וגם מדבקות קיר לעיצוב חדר התינוקות וכן פנקס לתיעוד החתלה וזמני האכלה שאגב הרבה פעמים עוזרים לאם לזכור מתי היא צריכה להאכיל שוב.

X
To top
צור קשר

    שאלת אבטחה,


    מחפשים מדיניות משלוחים?

    מדיניות המשלוחים וההחזרות של כל ספק, בלחיצה על הקישור:

    מדיניות משלוחים והחזרות אשר מופיע בכל דף מוצר


    לדף שאלות ותשובות, לחצו כאן