מתנות לידה מעוצבות

סט חיבוקון לתינוק "ברבור"

לידה היא אירוע משמעותי מאוד בחייה של כל משפחה. בראש ניצבת היולדת כמי שעברה את הלידה והביאה לעולם צאצא, אבל כל המשפחה חוגגת את האירוע וכמובן שגם מתנות ליולדת הן חלק מהעניין. היום יש מתנות לידה מעוצבות, שהושקעה בהן מחשבה הן בבחירת חומרי הגלם, הן בהיבט של מוצר שימושי אבל גם מעוצב והן ברמה שאוסף של מתנות מעוצבות, יקל על היולדת לעצב את החדר של הרך הנולד.

כדי לרכוש היום מתנות ליולדת, אפשר לעשות את זה און ליין. יש אתר מסוים שמהווה מעין קניון ענק של מוצרים ליולדת וכמובן גם מתנות מיוחדות.

מוצרים ליולדות יש הרבה, אבל מוצרים מיוחדים עם רעיון עיצובי, צריך לדעת לבחור.

מה לקנות ליולדת בת?

בגיל הרך גם בן וגם בת זו חגיגה ליולדת, אבל יש מתנות ליולדת בת וכבר מהגיל הזה יש הפרדה מגדרית. יש משטחי החתלה בעיצוב של עיניים או “תות בננה” עם הדפס של מיני מאוס שזו מתנה ליולדת בת ומשטח החתלה בעיצוב של ברבור מתאים למשל לשני המינים.

בנושא של מובייל לתינוק בוודאי שאין הפרדה מגדרית, הרעיון המרכזי הוא ליצור אינטראקציה בין התינוק לאלמנט. יש מוביילים בדגם עננים, ציפור, שועל, חישוקים וכוכבים. מובייל חיות שמסתובב ומנגן, שפן תכלת, עננים וכבשים מנגן, עם איילה ורודה או גן חיות מזמר.

אלה הן מתנות לידה מעוצבות שכן יש הורים שלא משכיבים את התינוק בעריסה לידם, אלא כבר מהיום הראשון מניחים אותו לשכב במיטת תינוק. אפשר לשים לב לאיכות של חומרי הגלם, התפירה והגימור ולהבין שאלה הן באמת מתנות איכותיות מאוד.

מתנות לידה מעוצבות – שמיכת תינוק

אחד הדברים הראשונים שנמצאים ברשימה של מתנות לידה מעוצבות, זוהי שמיכת תינוק. אומנם סביר להניח שהתינוקות כבר יצאו מבית החולים ארוזים בשמיכה, אבל בדרך כלל יש לכל תינוק כמה וכמה שמיכות, נוסף למה שהוא ירד מאחיו הבוגרים. יש היום שמיכות ליולדת בת וליולדת תאומים, אשר להם בדרך כלל קונים שמיכות שונות, כי בהתחלה גם להורים קשה להבדיל ביניהם.

שמיכה לתינוק לילדים בומבון לבן

אפשר ללכת על שמיכה שעשויה מ-2 בדים איכותיים כותנה ופיקה, סט מצעים שכולל גם שמיכת תינוק בדגמים וצבעים שונים. שמיכה רכה עשויה מכותנה עם מילוי אקרילן. ויש גם שמיכת פליז, שמיכת בונבון מנופחת ושמיכת פיקה.

אם אתם רוצים ללכת על שמיכת פיקה, תוכלו לבחור שמיכה בצבעים אפור, לבן. כותנה בצבע ורוד ופיקה בצבע מוקה. שמיכה צהובה עם פיקה לבן, כותנה שחורים עם כוכבים ופיקה בצבע לבן. כותנה כחולה ופיקה בצבע תכלת, כותנה בצבע תכלת עם נקודות לבנות ופיקה לבן.  השמיכה היא איכותית ועשויה משתי שכבות של בדי איכות.

עריסות לתאומים – מתנות ליולדת תאומים

במקרה של יולדת תאומים, השמחה היא כפול שניים וגם המתנות. אם רוצים לרכוש מתנות ליולדת תאומים, חשוב להבין מה הראש של ההורים. יש הורים שמתעקשים להלביש, לכסות, ולהניח את התינוקות שלהם ממש באותה עריסה, ויש כאלה שכבר מראש רוצים לעשות הפרדה מוחלטת ביניהם כדי שכל אחד יוכל לגבש את האופי שלו, בלעדי התאום.

אם אתם רוצים לחסוך לבני משפחה קרובים רכישה של עריסה, במקרה של תאומים תוכלו לקנות מתנות מעוצבות ליולדת בדמותן של שתי עריסות או אחת. בחודשי החיים הראשונים שלהם הם יכולים לשכב באותה עריסה, זהו דבר מומלץ מאוד הרבה יותר ממיטת תינוק. השטח הקטן של העריסה, מאוד הולם את התחושה “הקטנה” שיש לתינוקות ברחם.

בערך בגיל שלושה או ארבעה חודשים יעבירו ההורים את התינוקות למיטת התינוק וגם זו צריכה להיות בחירה נכונה.

בתחום העריסות יש המון אפשרויות כמו למשל: עריסה שמתחברת למיטה. זוהי עריסה רגילה שאפשר לכוונן. כך היא מתחברת למיטה שלכם אבל בעצם התינוק אתכם. זה מעולה כמתנה ליולדת תאומים או ליולדת תינוק ובכלל. עריסה נצמדת כזו היא עריה לכל דבר ויש לה ארבע דפנות, כאשר מחברים אותה מסירים אחת מהן כדי לחברה.

מיטחברת - מידות לעריסה מתחברת

מנשא לתינוק – מתנה נפלאה ליולדת

היום בניגוד לעבר, חודרת האופנה לתחום של מוצרי ילדים לאם וליולדת, ויש שימת לב לצבעים, לטקסטורות, למרקמים. הם יהיו יותר מיוחדים ומקוריים אם תגיעו לאתר אינטרנט של מתנות לידה מעוצבות, ותבינו שיש יתרון וייחוד רב במוצרים מעוצבים. העיצובים נוגעים גם למנשא שזהו פריט חובה ומתנה נהדרת ליולדת ולאב המאושר.

כאשר מדובר במנשאים חשוב לשים לב לכמה דברים ולהבין מהו מנשא מומלץ. בניגוד לכיסאות בטיחות שהם נרכשים בהתאם לתקן, הרי שלמנשא יש את הפרמטרים שלו שקובעים שהוא איכותי ומומלץ לנשיאת תינוק. דבר אחד בטוח, כאשר בוחרים מנשא הוא צריך להיות נוח גם לתינוק וגם למי שנושא אותו.

יש מנשאים שמתאימים לתינוקות בני כמה ימים ויש מנשאים לגילאים יותר מאוחרים. מנשא טוב הוא זה שיש לו גב תומך, כאלה שמאפשרים ללכת בכיוון ההליכה או הפוך. מנשא מומלץ הוא זה שיש לו מבנה ארגונומי מותאם על עמוד השדרה של הילד, תוך התייחסות לקיפול או פיסוק רגלי התינוק. בנוסף המשקל צריך להתחלק בצורה שבה על ההורה ולהיות נוח לגב ולאפשר גם נשיאות ארוכות גם של ילדים יותר בוגרים.

מתנות לידה ליולדת בת או תאומים ושיהיה במזל

בשנים האחרונות יש טרנד של מארזי מוצרים ליולדת ממש כמו שיש חבילות שי לחגים. מארז ליולדת בת יכול להכיל סלסלה ורודה סרוגה בעבודת יד. מגבת כובע לתינוקת, מגבת פליטה, חיתולי טטרה, תיבת נגינה וינטאג’, שמיכת כבש, נעליים סרוגות ורודות, סבון אורגני לתינוקת ועוד. מה אפשר לומר מלבד מזל טוב.

מחפשים מוצרי תינוקות מיוחדים? הגעתם למקום הנכון 🙂

X
To top
צור קשר

    שאלת אבטחה,


    מחפשים מדיניות משלוחים?

    מדיניות המשלוחים וההחזרות של כל ספק, בלחיצה על הקישור:

    מדיניות משלוחים והחזרות אשר מופיע בכל דף מוצר


    לדף שאלות ותשובות, לחצו כאן