מתנה לתינוק שנולד

מתנה לתינוק שנולד – לבחור את הכי איכותי בשבילו

הגעת תינוק לעולם היא אירוע משנה חיים.

אין דבר מטלטל יותר עבור אישה או גבר מאשר הולדת יצור קטן אשר תלוי בהם באופן מוחלט, וכמה שתנסו להתכונן לרגע שבו זה יקרה – בסוף, הוא יתפוס אתכם לא מוכנים.

התקופה שאחרי הלידה, ודאי כאשר מדובר בילד ראשון, היא תקופה מאתגרת של הסתגלות בה נדרשים ההורים הטריים ללמוד כיצד להתנהל מעתה בעולם עם הסטטוס החדש.

מדובר בתקופה לא פשוטה ולכן כשאדם יקר לנו מרחיב את התא המשפחתי, אנחנו רוצים להביע תמיכה ולהראות לו שאנחנו חושבים עליו ונמצאים שם עבורו.

https://babiesmall.co.il/product/%d7%a2%d7%a8%d7%9b%d7%94-warm-house/

מתנה לתינוק שנולד – לשמח את ההורים

אמנם היום אנו חיים בעולם אינדיווידואלי למדי, בו כל הורה אחראי על גידול ילדיו באופן כמעט בלעדי, אולם לבני המשפחה ולחברים חשוב עדיין לתמוך ולברך על הולדת תינוק חדש בדרכים שונות.

נהוג מאוד להביא מתנה להורים הטריים לאחר הלידה, ובדרך כלל ניתן לראות כבר בבית החולים ערמות של מתנות, זרי פרחים ושוקולדים שנשלחו במיוחד לכבוד המאורע;

אולם אם אתם משפחה קרובה או חברים טובים, ודאי תעדיפו להעניק למשפחה מתנה ייחודית יותר, כזו שמראה שהשקעתם מחשבה בהם ובצרכים שלהם.

אם אתם רוצים להפתיע הורים טריים שזה עתה נולד להם ילד, מתנה לתינוק שנולד בהחלט יכולה להיות בחירה טובה.

קחו בחשבון שלעתים קרובות הורים לקראת לידה נערכים עם כל הדברים הבסיסיים שאי אפשר בלעדיהם, כמו טיטולים, עריסה או אמבטיה, וכך יש לכם הזדמנות להעניק להם מתנה שהם אולי לא חשבו עליה מראש, אולם הם מאוד ישמחו לקבל ולעשות בה שימוש.

כמו כן, כאשר מדובר על מתנה לתינוק שנולד, האיכות חשובה מאוד, ובדרך כלל נחפש פריטים היפו-אלרגניים, העשויים חומרי גלם טבעיים וכד’.

פריטים כאלה באופן טבעי עשויים להיות יקרים יחסית והורים טריים שזה עתה הוציאו סכומי כסף לא קטנים על מנת להיערך לבואו של הרך הנולד, לא בהכרח יוכלו להשקיע בפריטים כאלה.

לכן כשאתם רוכשים מתנה עבור התינוק, כדאי לקנות פריטים איכותיים באמת שהמשפחה תוכל ליהנות מהם לאורך זמן רב, ואולי אפילו גם עם הילדים הבאים.

https://babiesmall.co.il/product/%d7%9e%d7%aa%d7%a0%d7%94-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%9c%d7%93%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%99%d7%91%d7%99-%d7%91%d7%a1%d7%a7%d7%98-%d7%a1%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%a9%d7%9c-%d7%a4%d7%9c%d7%95%d7%a1/

דוגמאות למתנות שאסור לפספס

דוגמה של מתנה לתינוק שנולד שהיום הפכה כבר לפריט חובה בכל בית, היא שמיכת חודשים.

מדובר בשמיכה שמופיעים עליה מספרים של כל חודשי השנה, מ-1 ועד 12.

בכל חודש, נוהגים ההורים להניח את התינוק על השמיכה, לצלם אותו ולסמן בעיגול את המספר שמייצג את גילו בחודשים.

זו מתנה מושלמת עבור ההורים של המאה ה-21 – כאלה שאוהבים לתעד את התינוק שלהם ללא הפסקה, ורוצים לעשות זאת בדרך הכי שיקית ואסתטית שיש.

שמיכה כזו יכולה כמובן להיות שימושית גם ללא קשר לתמונות ולתיעוד, ואם אתם רוכשים מוצר איכותי, אפילו לעבור הלאה לילד הבא.

מתנה נוספת שהורים טריים ודאי ישמחו מאוד לקבל היא נחשוש מבד.

https://babiesmall.co.il/product/%d7%a0%d7%97%d7%a9%d7%95%d7%a9-%d7%90%d7%a8%d7%95%d7%9a/

נחשוש הוא למעשה סוג של כרית רכה, עגולה וארוכה המתהדרת בצורה של נחש, אשר מטרתה למנוע מגע בין התינוק הרך לבין המסגרת הקשיחה של עריסתו, וכן למנוע תזוזות מיותרות בעריסה על מנת לסייע לו לישון טוב יותר.

נחשוש הוא מתנה מושלמת עבור הורים שזה עתה נולד להם תינוק מכיוון שלא תמיד ההורים יחשבו לקנות אותו לעצמם, אולם ברגע שיקבלו אותו – גם הם וגם התינוק לא יוכלו בלעדיו.

מדובר במוצר בסיסי אשר חייב להיות בכל בית שיש בו תינוק, כזה שמקנה להורים שלווה אמיתית וידיעה שגופו העדין של התינוק שלהם בטוח ומוגן בעריסה שלו.

כמו כן, הנחשוש הוא מתנה שימושית במיוחד מכיוון שניתן לשמור אותה לאורך זמן, גם עבור האחים הקטנים וגם עבור התינוק הגדל, שגם כאשר לא יישן עוד בעריסה, יוכל ליהנות מהנחשוש כמשחק.

עוד מתנה שהורים ללא ספק ישמחו לקבל היא משטח פעילות

משטח פעילות הוא סוג של מזרון דק וגדול שעליו יכול התינוק לשכב, לשחק, להתהפך וכו’.

משטח הפעילות שימושי מאוד שכן הוא מסוגל להפוך כל סביבה לכזו שהיא בטיחותית ונעימה עבור הילד.

בין אם אתם בגינה או בבית, בביתכם או בביתם של אחרים – תמיד תוכלו לפרוש את משטח הפעילות, בו התינוק ירגיש הכי בנוח בעולם לשחק ולחקור את העולם שסביבו.

משטחי פעילות ניתן להשיג בטווח מחירים רחב יחסית, אולם אם אתם רוכשים מתנה לאנשים היקרים לכם, חשוב לבחור במשטח איכותי, כזה שהם היו באמת רוצים לקבל.

משטח איכותי הוא כזה שעשוי מחומרים איכותיים, מתקפל בקלות, גדול מספיק על מנת לשמש את התינוק לאורך תקופה ארוכה, קל לניקוי (יתרון משמעותי במיוחד עבור הורים, שמותשים גם כך ממטלות הניקיון האין סופיות שמגיעות עם הולדת התינוק).

יתרון נוסף של משטחי פעילות איכותיים הוא טקסטורה שמונעת החלקה, ובכך הופכת אותם לבטיחותיים אפילו יותר עבור התינוק.

אם אתם מחפשים מתנה לתינוק שנולד לאחות, חברה קרובה או עמית לעבודה – אין ספק שכדאי לבחור את הטוב ביותר, והאיכות נמצאת בראש סדר העדיפויות.

X
To top
צור קשר

    שאלת אבטחה,


    מחפשים מדיניות משלוחים?

    מדיניות המשלוחים וההחזרות של כל ספק, בלחיצה על הקישור:

    מדיניות משלוחים והחזרות אשר מופיע בכל דף מוצר


    לדף שאלות ותשובות, לחצו כאן