משטח החתלה למיטה

קופסת אחסון לשידת החתלה

משטח החתלה למיטה

אם את בהריון ומתכוננת ללידה הראשונה שלך, וגם אם את מחפשת מתנה לחברה שמצפה לחסידה או מתנה פרקטית לאחר הלידה לכל מי שיקרה לליבך, מומלץ וכדאי לך להתעדכן ולהכיר את האביזרים החדשים המעוצבים והמודרניים הקיימים היום עבור חדרי תינוקות.

תחום אביזרי התינוקות הוא תחום דינמי ומתפתח וכמו שתינוקות ממשיכים להיוולד כך גם מוצרי עזר ופטנטים חדשים יוצאים לשוק חדשות לבקרים ומעשירים את חדרי התינוקות שלנו ואף במקרים רבים תורמים לשקט הנפשי של ההורים, גם אם לזמן קצר.

אם בימים עברו הסתפקו במוצרים פשוטים כי המחשבה המובילה הייתה שהתינוק הרי גדל והמצב הוא זמני, היום ברור לכולם שהטיפול בכל צרכיו של התינוק בשנת חייו הראשונה הוא אחד האלמנטים המשמעותיים והמשפיעים ביותר על התפתחותו ואופיו בעתיד. תינוק זקוק לקבל את כל צרכיו בכל רגע על הצד הטוב ביותר על מנת לאפשר לו התפתחות תקינה ומיטבית.

היכן ניתן למצוא אביזרים לחדרי תינוקות?

על מנת להתעדכן ולהתרשם מהמגוון הרחב של אביזרי תינוקות וגם אביזרי ריהוט פרקטיים ויעילים שיכולים להיות מתנה מושלמת ללידת תינוק ראשון או תינוק חדש במשפחה, אין צורך להתרוצץ בין חנויות שונות ולהשוות מחירים. ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של חברה המתמחה בשיווק מוצרי תינוקות, וריהוט לחדרי תינוקות.

ולהתרשם בקטלוג צבעוני ומפורט ואף להזמין ממגוון עצום של אביזרים ומוצרים חדשים, תוכלו למצוא בקטלוג האתר את כל מה שהתינוק או התינוקת זקוקים לו בשנתם הראשונה ,בעיצובים מודרניים, יפהפיים, שפרט ליופיים הם פרקטיים ויעילים ועוזרים לטיפול בתינוק , החל מנוחות המוצר, איכות החמרים ועיצוב מודרני במגוון עשיר של צבעים.

https://babiesmall.co.il/מוצר/%d7%a7%d7%95%d7%a4%d7%a1%d7%aa-%d7%90%d7%97%d7%a1%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a9%d7%99%d7%93%d7%94/

אילו אביזרי ומוצרי תינוקות קיימים?

כאמור ניתן למצוא באתר האינטרנט מגוון גדול ומרשים של אביזרים חדשים ומעוצבים לתינוקות כגון: עריסות מתחברות, מיטות מעבר לתינוקות, מנשאים לכל הגילאים, שמיכות למיטת תינוק, מגן ראש למיטת התינוק, מצעים רכים לעריסת ולמיטת התינוק, כריות ובובות, מוצרים חדשים להאכלה והרגעת התינוק, בייבי נסט לתינוק, מחזיקי מוצצים, נשכנים, מוביילים יפהפיים, שרשראות הנקה מסיליקון ועץ, ספרי עיון להורים ,ספרים לגיל הרך ועוד.

ניתן למצוא גם מגוון מתקני התפתחות לתינוקות, משטחי פעילות לתינוק, עגלולים, משטחי החתלה מעוצבים, שטיחים ,סלים, סלסלות וארגזי אחסון מעוצבים לחדר התינוקות, ועוד.

https://babiesmall.co.il/מוצר/%d7%9b%d7%95%d7%95%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%97%d7%93%d7%a8-%d7%99%d7%9c%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%99%d7%99%d7%91%d7%99%d7%a1%d7%9c%d7%99%d7%a4/

משטחי החתלה מעוצבים לתינוק

אחד המבצעים  המלחיצים כל אימא ראשונה וגם אימא מנוסה, הוא זמן החלפת הטיטול וההחתלה, מאחר והתגובה של רוב התינוקות להשכבתם על גבם על משטח ההחתלה היא של אי נוחות המלווה לעתים קרובות בבכי.

מנח התינוק על הגב כשהוא חשוף לאורך זמן ההחתלה, הוא מצב מלחיץ. התינוק מגיב בבכי ואימא בדרך כלל מתחילה לחפש הסחות דעת למיניהן.

זמן ההחתלה הממוצע של תינוק הוא לא ארוך ולוקח כחמש שש דקות, אבל אם ניקח בחשבון כי בכל יום נאלץ התינוק לבלות לפחות חמש שש פעמים על משטח ההחתלה, נגיע לכמעט חצי שעה ביום זמן החתלה, זמן שבו הוא שרוע על גבו במצב לא נוח ומלחיץ.

אחד הפתרונות היעילים והחשובים היכולים לעזור לכל אם לחתל את תינוקה ללא מאבק ובכי, הוא לדאוג כי אזור משטח ההחתלה יהיה מקום נעים ומרגיע, כי משטח ההחתלה יהיה איכותי, עשוי מחמרים רכים ונעימים למגע. משטח החתלה מעוצב, נעים למגע ובעל צבעוניות פסטלית רכה ומרגיעה עשוי להפוך את זמן ההחתלה המלחיץ לזמן איכות וקרבה נעימה לאימא.

https://babiesmall.co.il/מוצר/%d7%a2%d7%a8%d7%9b%d7%aa-%d7%97%d7%93%d7%a8-%d7%aa%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%a7-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%9c%d7%93%d7%aa-%d7%a7%d7%95%d7%a7%d7%99%d7%9c%d7%a7%d7%95%d7%aa/

אילו סוגי משטחי החתלה קיימים?

ניתן להתרשם ממגוון רחב של משטחי החתלה כגון משטח החתלה פלסטיק, משטח החתלה גדול וגם משטח קטן, כולם בעיצובים מודרניים חדשניים, וביניהם ניתן למנות:

  • משטח החתלה מעוצב babyhome – זהו משטח לבן בעיטור פני תינוק ישן, רך ונעים למגע עשוי ממאה אחוזים כותנה, עם מילוי המשטח בספוג פולימר אורטופדי.
  • משטח החתלה עם נחשוש – זהו משטח החתלה שנקרא גם מזרן החתלה, מעוצב ורך עשוי בדי כותנה מאה אחוז, בצבע שחור ולבן, עם מסגרת תוחמת בצורת  נחשוש עגול בצבעי שחור ולבן עם כוכבים. ניתן להסיר ולכבס את כיסוי המשטח לשימוש חוזר.
  • משטח החתלה נחשוש מבית הני דויטשמשטח החתלה קטן עשוי , משילוב של כותנה מאה אחוז עם שעוונית אטומה לנוזלים, מסגרת המשטח היא נחשוש ורוד עם כוכבים שחורים, רך ועגול ונעים למגע.
  • משטח החתלה מעוצב baby mit mit – זהו משטח ייחודי המעניק תחושת בטחון לכל תינוק ,מרופד בבד ג’רסי מאה אחוז כותנה סרוקה, בעל שני צדדים, צד אחד חלב וצד שני מודפס בגרפיקה מקורית של מספרים, או תווי נגינה או כוכבי גלקסיה צבעוניים. המשטח ממולא בספוג לבן איכותי במיוחד ומצופה בד דוחה נוזלים.
  • משטח החתלה מעוצב קוקילקות – זהו משטח החתלה מעוצב בעבודת יד, ללא שעוונית, עם מסגרת כרית נחש ורודה ורכה ונעימה למגע, בעל מזרן בינוני, וכיסוי התפור עם רוכסן לשליפה מהירה וקלה עבור כביסה.

מחפשים משטח החתלה? הגעתם למקום הנכון, בייביזמול, חנות למוצרי תינוקות איכותיים.

X
To top
צור קשר

    שאלת אבטחה,


    מחפשים מדיניות משלוחים?

    מדיניות המשלוחים וההחזרות של כל ספק, בלחיצה על הקישור:

    מדיניות משלוחים והחזרות אשר מופיע בכל דף מוצר


    לדף שאלות ותשובות, לחצו כאן