מוצרים לתינוקות באינטרנט

סט למיטת תינוק , סט מצעים למיטת תינוק , סט מצעים לתינוק, מצעים לתינוק , מצעים למיטת תינוק בעיצוב אישי , סט לתינוק, מתנת לידה , מתנה ליולדת

מוצרים לתינוקות באינטרנט

בעידן המסחר הגלובלי האינטרנטי של היום, כמעט כל מה שאתם זקוקים לו אתם יכולים למצוא בהיצע עצום ובמגוון רחב ביותר באתרי האינטרנט השונים. האינטרנט שינה את אופי צריכת המוצרים שלנו והפך את חווית הקנייה לקלה, יעילה, נעימה ולבינלאומית.

ניתן היום לשבת בארץ ולהזמין בלחיצת עכבר מוצרים ממותגים בינלאומיים וליהנות מחוויית קנייה נוחה ויעילה עם משלוח עד הבית.  אין זה פלא כי ישראלים רבים הפכו את מסעי הקניות המפרכים שלהם למסעי קניות וירטואליים נוחים הישר מהכורסא בסלון.

קניות באינטרנט פופולאריות היום בקרב מיליוני אנשים בעולם ובארץ בכל הגילאים. קניות באינטרנט, חוסכות לכם  שעות נסיעה מיותרות עם עמידה בפקקים, חוסכות עשרות שקלים עבור חנייה ולחזור הביתה עייפים ועם כאבי רגליים.

איפה קונים ציוד לתינוקות?

ציוד לתינוקות הוא אחד התחומים המאגדים מגוון רחב ושונה מאוד של מוצרים,ולכן מומלץ וכדאי לקנות אותם בקניון אינטרנטי.

תינוק חדש הוא אדם קטן שבא לעולם, הזקוק לחדר תינוקות, מעוצב עם ריהוט בגודל המתאים עבורו כגון עריסת תינוק, מיטת תינוק, שידת החתלה, משטח החתלה, מצעים, כוננית, וילונות יפים, שטיח רצפה, משטח פעילות, אמבטיה מתאימה וכמובן בגדים ואביזרי האכלה לתינוקות.

באם אתם מתכננים את עיצוב חדר התינוקות הראשון שלכם, או מחדשים חדר תינוקות לתינוק הקרב ובא, כדאי וחשוב להתעדכן במגוון מוצרי תינוקות בזול באינטרנט, וגם ציוד לתינוקות, מודרני ואיכותי שיעזרו לכם ולרך הנולד להתחיל ברגל ימין את המסע לחיים.

https://babiesmall.co.il/מוצר/%d7%a9%d7%98%d7%99%d7%97-%d7%9e%d7%a2%d7%95%d7%a6%d7%91-roome/

איזה ציוד לתינוקות כדאי לרכוש באינטרנט?

בעצם ניתן היום לרכוש כמעט את כל הציוד הדרוש לתינוקות באינטרנט, במהירות וביעילות מאחר וניתן לראות בקטלוג המוצרים הנמצא באתר החברה המשווקת, מפרט מדויק של כל מוצר בליווי תמונות צבעוניות ופירוט גודל, חמרים מהם עשוי המוצר, ועוד.

אם ברצונכם לעצב ולרהט לדוגמא את חדר התינוקות, תוכלו למדוד את חלל החדר ואת המקום המיועד לכל רהיט, ולהתאים על פי מפרט גודל הרהיטים המופיע באתר, ולתכנן, את החדר על פעי טעמכם ורצונכם. ניתן לבחור ולעצב, חדר תינוקות קומפלט, עם מיטת תינוק ועריסת תינוק ולידה שידת מגירות עם משטח החתלה מעוצב, ניתן לעצב מצעים תואמים ולהוסיף כריות צבעוניות וגם וילונות ושטיח תואמים.

כמו כן ניתן לצייד את הרך הנולד בכל הציוד הדרוש לו לשנת חייו הראשונה בפטנטים חדשים ומודרניים המייעלים את הטיפול בתינוק ואף עוזרים לכם להרגיע ולהנעים לו את זמן ההאכלה, זמן ההחתלה, האמבטיה ומשחקי ההתפתחות.

ריהוט לחדרי תינוקות

בתחום הריהוט לחדר תינוקות ניתן לרכוש עריסה מתחברת למיטה מדגם אופק, או עריסה מתחברת למיטה דגם שלבי, זוהי עריסה נצמדת למיטה שלכם, המאפשרת לתינוק שלכם שינה בטוחה בקרבתכם ולכם פיקוח קרוב על התינוק. עריסה זו מקלה ביותר את ההנקה או ההאכלה בלילה כאשר אין צורך לקום מהמיטה מאחר והתינוק צמוד למיטת הוריו.

עבור תינוקות בוגרים יותר, ניתן למצוא מגוון של מיטות מעבר מעוצבות, עשויות מעץ מלא מדגם דיסני, או מיטת מעבר טיפי, המגיעה מפורקת להרכבה עצמית.

ניתן למצוא גם מיטת מעבר עם מעקה קדמי מותאמת אישית והכוללת מעקה בטיחות. וניתן לרהט את החדר בריהוט תינוקות טרנדי נוסף כגון כוורת לחדר ילדים, או שולחן שרפרף פאזל עם שמות המותאם אישית ועשוי בעבודת יד.

https://babiesmall.co.il/מוצר/%d7%9e%d7%99%d7%98%d7%aa-%d7%9e%d7%a2%d7%91%d7%a8-%d7%9c%d7%aa%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%a7-casa/

אביזרים לחדרי תינוקות

עבור העריסה או המיטה תוכלו למצוא מבחר יפהפה של מצעים, כריות ושמיכות רכות ונעימות עשויות מחמרים איכותיים ועמידים למים ולכלוך. וגם מובייל למיטה איילה ורודה עם שלוש דמויות של חיות מסתובבות המושכות את תשומת לב התינוק למעקב עין ומגרות אותו לפעולה. עוד מובייל מקסים הוא מובייל עננים למיטה או לעריסה, המתאים לגילאי שלושה ארבעה חודשים.

אביזרי האכלה לתינוקות

בתחום אביזרי ההאכלה וההרגעה של התינוק תוכלו למצוא מגוון מוצרים ופטנטים חדשניים כגון , סינר הנקה מעוצב עם קשת מידה, המאפשרת לאם לשמור על קשר עין עם התינוק בזמן ההנקה, הסינר קל ונוח לנשיאה וניתן לכיבוס.

עבור תינוקות הסובלים מבקיעת שיני חלב, קיים מבחר גדול של נשכנים בגדלים, בחמרים ובצבעים אטרקטיביים במיוחד.

https://babiesmall.co.il/מוצר/%d7%a0%d7%a9%d7%9b%d7%9f-%d7%a9%d7%a8%d7%a9%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%aa%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%a7-merry-go-round/

מנשאים לתינוקות

אין כייף מטיול חופשי עם התינוק שלכם כשהוא צמוד אליכם במנשא, ללא הסרבול של סחיבת עגלה. תוכלו לבחור ממגוון מנשאים מותאמים לגילאים שונים החל ממנשא לתינוק שרק נולד, העוטף את התינוק ומצמיד אותו בבטחה אליכם, מנשא זה מתאים לתינוק תנוחה פיזיולוגית נכונה לאגן ושומר על הגב.

ניתן למצוא מנשא לתינוק מבד נושם בצבעי ורוד פסטל מחמיא לבנות או תכלת אפרפר לבנים, המנשא מתאים לתינוק מגיל לידה ועד למשקל של שמונה קילוגרמים. ניתן להשתמש במנשא בתנוחת צפרדע, תנוחת ישיבה או תנוחת לוטוס.

https://babiesmall.co.il/מוצר/%d7%9e%d7%a0%d7%a9%d7%90-%d7%9c%d7%aa%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%a7-%d7%9e%d7%92%d7%99%d7%9c-0/

בנוסף המנשא יתאים לשימוש על חוף הים, במים ובמקלחת מאחר והוא עשוי מחומר מיוחד המתייבש תוך מספר דקות. תוכלו להזמין אותו על פי טעמכם בגווני כחול, תכלת, ורוד, ירוק, כתום ,סגול בהיר או שחור ולהרגיש קרובים וחופשיים עם התינוק בזמן הטיול.

מחפשים חנויות למוצרי תינוקות? אפשר להפסיק לחפש, מצאתם את החנות בשבילכם!

X
To top
צור קשר

    שאלת אבטחה,


    מחפשים מדיניות משלוחים?

    מדיניות המשלוחים וההחזרות של כל ספק, בלחיצה על הקישור:

    מדיניות משלוחים והחזרות אשר מופיע בכל דף מוצר


    לדף שאלות ותשובות, לחצו כאן