עיצוב חדרי תינוקות – הכי מודרני

עיצוב חדרי תינוקות עם תינוקת על הרצפה קוראת ספר

אין דבר שהורים לעתיד אוהבים לעשות יותר מאשר להתחיל לעשות שופינג, כדי להכין את חדר התינוק שהולך להיוולד להם. אין התרגשות יותר גדולה מזו, ואין דבר יותר כיפי מאשר להכין חדר לצאצא החדש שמגיח לעולם.

הדבר הראשון שכולם עושים, זו רשימה בסיסית של ריהוט שהם צריכים לחדר. היום רוב ההורים הולכים על סוג של עריסה שמתחברת גם למיטה שלהם, זה כדי לא ליצור הפרדה בינם ובין התינוק ובעיקר לא להטריח את עצמם לעשות “ספורט” כשהם קמים אליו בלילה, או רוצים לבדוק מה קורה אתו, כי הוא מחובר למיטה שלהם.

יש כל מיני סוגי עריסות וההורים צריכים לקנות עריסה שיש לה תקן, שהיא עשויה מחומרים איכותיים, שהיא קלה לפתיחה וסגירה ושהמזרן שלה נוח לתינוק. בכל תחום שיווקי בו יש מוצרים איכותיים יש גם מוצרים זולים. כאשר מדובר בעריסה לתינוק, צריך לבדוק טוב טוב מאיפה אתם קונים אותה ולהקפיד שהיא תהיה עם שם יצרן ומפרט ברור.

עיצוב חדרי תינוקות הוא כמובן גם עניין של טעם של ההורים. הם תמיד ינסו לשלב פונקציונאליות יחד עם פריטים שמוצאים חן בעיניהם.

https://babiesmall.co.il/מוצר/%d7%a2%d7%a8%d7%99%d7%a1%d7%94-%d7%9e%d7%99%d7%98%d7%94-%d7%9e%d7%aa%d7%97%d7%91%d7%a8%d7%aa-%d7%a2%d7%a8%d7%99%d7%a1%d7%98%d7%94-5-%d7%911/

רהיטים לתינוק – שידת החתלה – חובה

עיצוב חדרי תינוקות מתחיל מהריהוט הבסיסי הראשוני הדרוש. בעצם כל מה שהולך להיכנס לחדר התינוק למרות שהוא אולי יישן בעריסה המחוברת למיטה שלכם, היא שידת החתלה ואם יש מי שמוותר על עריסה וקונה מיטה, אז תהיה גם מיטה.

הרעיון המרכזי בעיצוב של כל חדר תינוקות היא לעצב אותו יחד עם התינוק הגדל. תינוק קטן לא צריך כלום מלבד לינוק, מקום לישון בו ומקום שאפשר יהיה לחתל אותו. לכן במשך הזמן ההורים קונים עוד ועוד פריטים שהם זקוקים להם, בהתאם להתפתחות ולגיל שלו. אבל בשלב הראשון מיטה או עריסה ושידה, הם שני המוצרים הבסיסיים הראשונים הדרושים לפעוט שאך נולד.

התקן הישראלי לשידות עושה אבחנה בין שידות שהמטרה שלהן היא אחסון לבין שידות החתלה. זהו למעשה תקן אמריקאי. תקן שידות החתלה מפרט מהן המידות הבטיחותיות של משטח ההחתלה. הוא גם מחייב הרכבת מעקה בטיחות סביבו, פינות עגולות וחלילה לא חדות, העלולות לפצוע את התינוק. כן על פי התקן חובה להדביק מדבקת אזהרה הכוללת הנחיות שימוש וטיפול.

מומלץ לרכוש שידת החתלה בטיחותית שעומדת בתקן. השידה חייבת להיות עשויה מחומרים מסוימים וברמת איכות ובטיחות עבור התינוק.

תקן חדש של שידות החתלה מחלק אותן לפי קבוצות גיל ומשקל. הקבוצה הראשונה מותרת לתינוקות עד גיל 12 חודשים ששוקלים 11 ק”ג, והקבוצה השנייה מיועדת לתינוקות עד 15 ק”ג.

רק מיטה שעומדת בתקן, הקלות בחומרי הגלם

את התקן החדש לרהיטי ילדים ותינוקות, חשוב לדעת לפני שניגשים לפרויקט עיצוב חדרי תינוקות עשה זאת בעצמך ומתחילים לטייל באולמות תצוגה של חדרי תינוקות 2020 עם כל החידושים וההמצאות. אלה לפני הכול חייבים לעמוד בתקן הישראלי ורק אחר כך להיות גם בצבע או בעיצוב לטעמם של ההורים.

התקן החדש מחייב כל מזרן תינוקות שנמכר בישראל. מזרנים שהכיסוי שלהם מכיל חומר PVC, חייבים לעבור בדיקת חומרים מסרטנים. יש חובה לסמן מזרנים שיש בהם חומרים מעכבי מעירה.

יש גם הקלות בתחום של חומרי הגלם, עליהם הקפידו מאוד במכון התקנים. היום מותר לייבא מיטות העשויות MDF ומיטות עם דופן קבועה שלא עולה ולא יורדת. התקן אמור להגדיל את מגוון מיטות התינוק, ופוסל מיטות שהורכבו בארץ מחלקי מיטות מיובאים ולא עברו דרך מכון התקנים.

https://babiesmall.co.il/מוצר/%d7%9e%d7%99%d7%98%d7%aa-%d7%9e%d7%a2%d7%91%d7%a8-%d7%9c%d7%99%d7%9c%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%99/

עיצוב חדרי תינוקות לבנות – רך ומלטף

מומחה של חנויות לעיצוב חדרי תינוקות מסביר כי בדרך כלל חומרי הגלם, הצעצועים וגם הריהוט משתנה בין חדר תינוקות בנים לבין עיצוב חדרי תינוקות לבנות. שם כמובן אפשר למצוא הרבה פרווה רכה, הרבה וורוד, עיצוב יותר רך בצבעים יותר פסטלים ואילו לבנים יש עיצוב בגוונים אחרים, לכאורה יותר רציניים אבל עדיין באלמנטים תינוקיים וחמודים של חיות וטבע.

https://babiesmall.co.il/מוצר/%d7%a1%d7%98-%d7%9e%d7%a6%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%aa%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%a7-%d7%a4%d7%a8%d7%97%d7%95%d7%a0%d7%99/

בחדרי תינוקות אפשר לקנות סט של מצעים לחדר תינוקות, לתלות תמונות מתוקות על הקיר מעל המיטה כמובן את המובייל הכי מגניב שיש. והרבה בובות, כמה שיותר. וילון ילדותי ולפעמים גם ציור קיר. ארון קטן בצבעים שמתאימים לעיצוב של כל החדר.

חשוב לומר כי יש שינוי רב בצבעים ובעיצוב של חדרי הקטנטנים, יש בפירוש התייחסות לשילוב של חומרים, קונספט וחשיבה. יש רעיון שעומד מאחורי כל חדר תינוקות שמוביל את כל העיצוב לכל אורכו.

אם תיכנסו לאתרים של חנויות לעיצוב חדרי תינוקות, תשימו לב שהמצעים, סט עיצוב חדרי תינוקות ואפילו הסט של שידת ההחתלה, הם מזמן לא רק בצבעים של ורוד, כחול או צהוב. יש היום טקסטורות מגניבות עם דמויות, הדפסים מעוצבים מיוחדים שמכניסים לכל חדר איזה טאץ’. שחול לבן, נקודות, משבצות. כל דבר שיכול לתת ביטוי לחוש העיצובי של ההורים שרוצים בפעם הראשונה לעצב את החדר של התינוק או התינוקת הראשונה שלהם שיהיה במזל.

מחפשים מתנה מקורית ליולדת או אביזרים לתינוקות? הגעתם למקום הנכון.

X
To top
צור קשר

    שאלת אבטחה,


    מחפשים מדיניות משלוחים?

    מדיניות המשלוחים וההחזרות של כל ספק, בלחיצה על הקישור:

    מדיניות משלוחים והחזרות אשר מופיע בכל דף מוצר


    לדף שאלות ותשובות, לחצו כאן