חנות תינוקות מומלצת

חנות תינוקות מומלצת

חנות תינוקות מומלצת

כל ההורים הטריים,  מחפשים כבר חודשים לפני הלידה הצפויה, חנות תינוקות מומלצת. בחנות זו הם יערכו את הקנייה הראשונה לרך הנולד. חשוב מאוד לבחור בחנות שמשווקת מוצרים בטיחותיים עם תווי תקן.

בדרך כלל לחנויות לתינוקות יש שמות כמו “תינוקות זה אנחנו” , עולם התינוק, וגם אתרים מובילים כמו למשל בייביזמול ועוד.

עבור כל הורה התינוק שלו מיוחד, נסיך. בשעות הראשונות לאחר הלידה, תמצאו שזהו המתנה הכי גדולה בעולם. כדי לגדל אותו נכון, כדי שיהיה לו נוח וכדי שהוא יהיה תינוק מאושר, אתם צריכים לעשות קניות. לקנות את כל מה שדרוש לקראת הלידה הצפויה, כך שתוכלו לטפל בו ולהגן עליו.

הרכישה הראשונה היא בסיסית מאוד: בגדים, תכשירים נגד פריחה לטוסיק. סבון ושמפו מיוחדים. חיתולים כמובן. מוצץ. כל המוצרים הקשורים בהנקה. בטיפול בגופו של התינוק. רחצה וניקיון. שמירה על היגיינה. זה עוד לפני שרוכשים עריסה.

אז הרשימה מתחילה מעריסה, מזרן ומצעים. הבד האופטימלי למגע עם תינוקות רכים הוא 100% כותנה. מהבד הזה יהיו בגדיו הראשונים. סדין למזרן וגם השמיכה.

אתם לא חייבים לעשות את הקנייה במקום אחד. אתם יכולים לברר איפה יש חנות תינוקות מומלצת לנושא של רחצה והיגיינה וללכת אליה בנושא הזה, ולאחרות בתחומים אחרים. מה שחשוב הוא שהתינוק או התינוקת יגיעו הביתה לחדר נקי, נעים ובטמפרטורה הנכונה.

https://babiesmall.co.il/מוצר/%d7%a1%d7%98-%d7%9e%d7%a6%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%9e%d7%99%d7%98%d7%aa-%d7%aa%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%a7-2/

שידה ומשטח החתלה

פעם כשלא היו משטחי החתלה, אנשים פשוט טיפלו בתינוקות שלהם על מיטות. התכופפו, ניקו, חיתלו והגב נשבר. היום לא צריך להתאמץ שידת החתלה היא לרוב בגובה ממוצע של מטר. היא מתאימה גם להורים נמוכים וגם לגבוהים. (הם צריכים להתכופף מעט, אבל מה זה לעומת מיטה…).

שידת ההחתלה היא הדבר הראשון שצריך, כדי לטפל בתינוק. בדרך כלל מניחים לידה את כל התכשירים והמוצרים להם זקוק התינוק. חיתולים, משחות. מספריים קטנים. צמר גפן ואלכוהול לטיפול בטבור בימים הראשונים.  מדחום דיגיטלי, תרופה להורדת חום. בעיקר אחרי ברית, בנים יכולים להעלות חום. על שידת ההחתלה יש לפרוש ריפוד, כדי שיהיה לתינוק נוח לשכב עליו בזמן שמטפלים בו.

בהנחה שאתם מעוניינים (וכל ההורים מעוניינים) ליצור לתינוק שלכם סביבת חיים צבעונית ונעימה, רוכשים מובייל ותולים אותו מעל העריסה, כדי שהתינוק יגלה עניין במה שקורה מסביב. זה לא קורה מיד, אבל זה יקרה.

כאשר הולכים לרכוש מובייל מאיזו שהיא חנות מומלצת, ידעו המוכרים להמליץ לכם על המובייל או הצעצוע הראשון שמתאים לתינוק.

https://babiesmall.co.il/מוצר/%d7%9e%d7%95%d7%91%d7%99%d7%99%d7%9c-%d7%a7%d7%98%d7%9f-%d7%9c%d7%a2%d7%92%d7%9c%d7%94-magic-garden/

ציוד בסיסי להנקה והאכלה

סביב הנושא של הנקה בריאה לתינוק, התפתחו הרבה מוצרים ועזרים המסייעים לאם המיניקה. מדובר למשל על חזיות מיוחדות, חולצות. רפידות הנקה ואפילו כורסת הנקה נוחה. כריות לגב, כריות שאפשר להשעין עליהן את היד האוחזת בתינוק שלא תתאמץ יותר מדי. זהו בהחלט ציוד בסיסי שיש לקנות בכל חנות תינוקות מומלצת. מומלץ גם לערוך גם השוואת מחירים בין חנויות לתינוקות.

https://babiesmall.co.il/מוצר/%d7%9b%d7%a8%d7%99%d7%aa-%d7%94%d7%a0%d7%a7%d7%94-%d7%99%d7%99%d7%97%d7%95%d7%93%d7%99%d7%aa-%d7%aa%d7%9b%d7%9c%d7%aa-%d7%93%d7%92%d7%99%d7%9d/

ציוד חובה לאימהות המניקות הוא: משאבת הנקה, בקבוקים, משחה לפטמות. שקיות לאחסון חלב שנשאב, סינר הנקה, חזיות וכרית הנקה.

מי שאיננה מניקה זקוקה לציוד חובה כבר ביום הראשון שהרך הנולד מגיע הביתה. מדובר על רכישה של בקבוקים, פטמות נוספות, קופסאות מזון לתינוקות. מכשיר סטריליזטור לטיהור הבקבוקים. מתקן לייבוש בקבוקים, מברשת לניקוי. תיקים השומרים על טמפרטורה של מזון תינוקות.

מומלץ לרכוש מחלק מנות. במציאות בה כל שלוש שעות בערך צריך להזין את התינוק, מוטב שהמזון יהיה מוכן מראש, כי לתינוקות רעבים אין סבלנות לחכות.

ניקיון והיגיינה לתינוק – מה חייבים לקנות?

כל ההורים רוצים לשמור מכל משמר על התינוק הקטן שלהם. לטפל בו יפה, לספק את רעבונו. את הציוד לו הוא זקוק כדי שיהיה לו הכי נוח. אמבטיה לתינוק חייבים לעשות כל יום, כדי לשמור על ההיגיינה שלו. יש לאתר חנות מומלצת לתינוקות ולרכוש בה אמבטיה לתינוק, תכשיר אל סבון לתינוק, שמפו וכן מגבות רכות ונעימות.

החיתולים יהיו במידה של משקל התינוק. כן חייבים לרכוש מגבונים לחים, משחה לתוסיק. יש הרוכשים בכיסא אמבט לעת הרחצה, שמן לאמבטיה, תחליב לעור וכמובן ספוג רך שישמור על עורו העדין של התינוק.

כן יש לרכוש מברשת שיער רכה, מספריים קטנים לציפורניים קטנות וכן פריטי צעצוע כמו ברווזים, צעצועים שאוהבים לשוט באמבטיה וגם ספר מפלסטיק.

אחד המוצרים הכי חשובים לאמבטיה הוא מד חום. רק אחרי בדיקת הטמפרטורה המומלצת של המים, יש להכניס לתוכן את התינוק. יוצאים לטייל – איזה כיף  תינוק בריא נהנה לצאת ולטייל אם זה כאשר הוא מונח בתוך מנשא, ואם זה בתוך עגלה. כאשר נוסעים אתו, יש לרכוש כמובן מושב בטיחות לרכב או סל קל. המוצר הזה חייב לעמוד בתו תקן המומלץ ולכן חשוב לרכוש אותו באיזה שהיא חנות מומלצת לתינוקות.

עגלה, תיק לעגלה, הם ציוד בסיסי כדי לצאת ולטייל עם התינוק. אפשר לקשט את העגלה בצעצועים צבעוניים ויפים, ולהצטייד בשמיכה.

X
To top
צור קשר

    שאלת אבטחה,


    מחפשים מדיניות משלוחים?

    מדיניות המשלוחים וההחזרות של כל ספק, בלחיצה על הקישור:

    מדיניות משלוחים והחזרות אשר מופיע בכל דף מוצר


    לדף שאלות ותשובות, לחצו כאן