מוצרים לתינוקות באינטרנט – תינוקות און ליין

מוצרים לתינוקות באינטרנט - תינוקות און ליין

מוצרים לתינוקות באינטרנט – תינוקות און ליין

קיומם של אתרי מוצרים לתינוקות באינטרנט, חוסכים להרבה מאוד הורים טריים את הצורך לצאת החוצה, להתרוצץ בין חנויות כדי לרכוש את רשימת הקניות הלא קצרה בכלל, שתחכה בבית לרך הנולד.

ככל שהעולם שופע במותגים ומוצרים, כך גם הורים לא מוותרים על הכי טוב למען הבייבי שלהם. יש מוצרים מעוצבים ויקרים, יש מוצרי תינוקות מסורתיים, יש המון ספקים למוצרי תינוקות אבל אתרים של מוצרי תינוקות אונליין, הכי מבוקשים בזמן הזה.

אפשר להשוות בין שופינג לרך הנולד לבניית בית חדש. יש המון התלהבות, התרגשות (יחי ההבדל הגדול) ואז מתחילים להתפזר, לקנות מכל הבא ליד ולחרוג מהתקציב, וזה עוד לפני שקניתם טיטולים ועריסה.

יש כמה דברים בסיסיים שחייבים להיכנס הביתה יחד עם התינוק כמו עריסה או מיטה, מצעים, בקבוקים ומוצצים כמובן לאימהות שלא מניקות. מלבד זאת יש ציוד שמיועד לטיפול בתינוק כמו משחה, סבון ושמפו מיוחדים ואבקת כביסה ייעודית לבגדי תינוק.

אפשר לומר כי האינטרנט עושה היום חיים מאוד קלים להורים החדשים. הם יכולים להיכנס לאתרים  של מוצרים לתינוקות, לבחור במה שנראה להם ולהשוות איכות ומחירים.

אז בואו נעשה קצת סדר ברשימת הקניות.

המלצה על רכישת מוצרים לתינוקות באינטרנט און ליין

האפשרות לעשות קניות און ליין לקראת הלידה הצפויה, חוסכת להורים הרבה זמן ומאפשרת להם להשוות בין מחירים בלי לקום מהכורסא. עבור הורים שאז זה נולד להם תינוק והם עברו חוויה מעייפת, זה יתרון עצום להזמין מוצרי תינוקות און ליין.

הם לא צריכים ללכת מחנות לחנות, גם לא להרים טלפונים כדי להשוות מחירים. הם פשוט נכנסים לאתר, רואים מה יש, ועושים את החלטת הקנייה בלי לחץ ובלי לעמוד בתור.

יש כמה טיפים חשובים שאפשר לאמץ לפני “שמתנפלים” על הקניות ברשת. ראשית רכשו רק את מה שבאמת אתם זקוקים לו. אחרי שתקבלו מתנות תדעו בדיוק מה חסר לכם. גם רכישת מוצרים לתינוקות באינטרנט , כמה שזה קל ונוח, מחייבת שיקול דעת.

כבר בשבוע ה-30 להיריון מומלץ לרכוש חבילת לידה בסיסית. עד הלידה תוכלו לגלוש באתרים שונים שמציעים מוצרי תינוקות ואצל ספקים למוצרי תינוקות ולהשוות בין האיכות ובין המחירים.

רשימת קניות חובה לרך הנולד

הפריט הראשון שאתם חייבים לקנות, לקראת בואו של הרך הנולד היא עריסה. הכי חשוב זה לבדוק שלעריסה שאתם קונים יש תו תקן. התינוק שלכם יישן בעריסה הזו בערך חמישה חודשים. מחירי העריסות משתנים בכל חנות למוצרי תינוקות. ערכו השוואה וקבלו החלטת קנייה נבונה.

בנושא הזה אל תלכו על מחיר, לכו על איכות. יש אופציה של השכרה שמחייבת מתן של דמי פיקדון. אם אתם עושים את זה, דאגו לנקות את העריסה המשומשת. יש היום עריסות שמתחברות למיטה שלכם, זה הכי נוח והכי קרוב לתינוק שלכם. מעולה עבור אימהות מניקות.

יש הורים שמעדיפים לקנות מראש מיטה עם מזרן. גם לזה בדקו את תו התקן. בחנו את אתרי החנויות למוצרי תינוקות, קבלו מידע על כל מיטה. גלשו ברשת והיכנסו לחנויות מוצרי תינוקות באינטרנט.

עריסה מתחברת למיטה דגם שלבי
עריסה מתחברת למיטה דגם שלבי

חייבים שידת החתלה

באתרי מוצרים לתינוקות באינטרנט מוצעות גם שידות החתלה. תינוק מגיע עם המון בגדים, חיתולים ועזרים לטיפול בו, ואת כל זה מניחים בדרך כלל בשידה. עליה גם מחתלים אותו. היא חייבת להיות עם אחריות מהיצרן ותו תקין. משטח ההחתלה צריך להיות משעוונית ובד שאפשר לכבס.

עגלה כמובן זה אחד הפריטים שיעזרו לכם לצאת החוצה. לא כל אם מעוניינת לשאת את התינוק שלה במנשא כבר בהתחלה. הכי חשוב שהיא תהייה קלה לפתיחה וסגירה ולא תשקול יותר מדי. בדרך כלל עגלה זה מוצר שמתניידים אתו כל העת לאוטו וחזרה, מהבית למטה ולמעלה והיא צריכה להיות במשקל נמוך.

לעגלה צריך כמובן שמיכה, אם מדובר בחורף אז מדובר בשמיכה דקה, ואם מדובר בקיץ אז לכו על 100% כותנה.

כשתצאו החוצה תגלו, כי אתם סוחבים אתכם מלבד את התינוק החדש, גם חצי עולם שיעמוד לרשותו על כל ציוץ כל הפריטים הקטנים האלה שאתם חייבים שיהיו זמינים לכם כדי לטפל בתינוק, חייבים לעמוד לרשותכם בזמינות ובנוחות. תיק גדול לשים בתוכו את כל מה שצריך בחוץ, מבד שאפשר לכבס והרבה תאים יהיה אידיאלי.

יוצאים לטייל חייבים כיסא לאוטו

עפ”י החוק יש להניח תינוקות בתוך כיסא בטיחות ברכב. גם לזה יש תווי תקן ומוטב לבדוק אותם. זה צריך להיות נוח ומרופד, עם משענת לראש ותושבת לרכב. ריפוד של הכיסא והנוחות שלו הכי חשובים.

לצד כיסא הבטיחות תוכלו להציץ כמובן בשפע של מוצרים לתינוקות באינטרנט על כלי מיטה, או עריסה מצעים מיוחדים, שמיכות  מגני ראש וצעצועים.

אמבטיה לתינוק וביגוד ראשוני הם חובה בקנייה הראשונה, ופה אין מה לטעות. גם אם אתם עושים את זה באינטרנט, כל התינוקות בהיוולדם הם פחות או יותר באותו מקל כך שלא קונים לפי מידה, קונים לפי איכות. אסור להלביש תינוקות בבדים סינטטיים ועדיף בבגדים שעשויים מ-100% כותנה.

מחפשים חנות למוצרי תינוקות מיוחדים? הגעתם למקום הנכון.

X
To top
צור קשר

    שאלת אבטחה,


    מחפשים מדיניות משלוחים?

    מדיניות המשלוחים וההחזרות של כל ספק, בלחיצה על הקישור:

    מדיניות משלוחים והחזרות אשר מופיע בכל דף מוצר


    לדף שאלות ותשובות, לחצו כאן