טיפים לעיצוב חדרי תינוקת

עריסה מתחברת "עריסטה" דגם 5 ב1

בעיצוב חדרי תינוקת צריכים לקחת בחשבון כל מיני פרמטרים וזה משתנה מבית לבית. האם הייתם מציבים מיטת תינוקת מתחת לחלון של כביש רועש? באיזה מקום עדיף למקם את המיטה, כך שתוכלו לשמוע את התינוקת בלילה קוראת לכם להאכיל אותה. היכן למקם את שידת ההחתלה ועוד. בוודאי שזה דורש חשיבה וגם כמה טיפים חשובים. ואפשר גם לפי הפנג שוואי.

הורים יוצאים מגדרם כדי להכין את החדר המדהים עבור התינוקת החדשה שלהם. כדי שלתינוקת הזו באמת יהיה נוח, חשוב לתכנן את החלל שיעניק לתינוקת שלווה ורוגע ויתמוך בצרכים שלה והם דווקא גדולים.

תינוקת זקוקה לסביבה שקטה ומרגיעה, עם מוזיקה נעימה. הם כל כך עדינים ושבירים ויש להתחשב בכך. תינוקות זקוקים לסביבה שתתמוך בבריאות ובהתפתחות שלהם. הם זקוקים לביטחון, מרחב מאוזן וגם השראה. זה המקום בו הוא מתחיל להתפתח ולכן כל כך חשוב לעצב חדר לתינוקת בריאה ומאושרת.

תינוקות זקוקים לאהבה, שמחה וביטחון. חשוב להקשיב לתחושות הבטן שלכם וללכת אתם ולא עם הראש. אתם מניחים בחדר הזה את היקר מכל. חשוב שהוא יהיה נוח ושלוו, מואר באור טבעי ובצבעי פסטל מרגיעים, אבל גם כזה שיש לו אלמנטים שמגרים את חמשת החושים הקטנים שלה ואת ההתפתחות.  על פי הפנג שוואי הדבר הראשון שמוביל את יצירת ועיצוב חדר תינוקת זה הרגש, הדאגה והאהבה.

https://babiesmall.co.il/מוצר/%d7%9b%d7%a8%d7%99%d7%aa-%d7%94%d7%a0%d7%a7%d7%94-%d7%99%d7%99%d7%97%d7%95%d7%93%d7%99%d7%aa-%d7%aa%d7%9b%d7%9c%d7%aa-%d7%93%d7%92%d7%99%d7%9d/

מיקום מיטת תינוק בחדר – שיהיה בבקשה מרווח

אומנם מיטת תינוק או עריסה הם רהיט קטן מאוד, אבל במסגרת עיצוב חדר תינוקת חשוב לא להעמיס על החדר רהיטים נוספים, ובטח לא לשכן את התינוק בחדר הכביסה יחד עם כל הרהיטים שסיננתם מהבית. כלומר. החדר צריך להיות רק של התינוק, לא עמוס בחפצים מאסיביים ולא באלמנטים שמעוררים גירויים עזים. צריך להיות מעבר חופשי של אנרגיה.

יש לשים לב לתליית או הצבת גירויים אבל במידה, לא בובות אריה ענקיות ולא ברדלס מפרווה. דברים קטנים וחמודים בצבעים שלווים שיגרמו לתינוקת שלכם לישון טוב בלילה ולא יעשו לה סיוטים…

חשוב לשלב כמה מקורות של אור. תאורת לילה, וגם תאורה יותר נוחה כשמחתלים את התינוק, שיראה אתכם ואתם אותו. זה כמובן מאוד חשוב לקשר ביניכם ולהיכרות ההדדית.

יש לאוורר את החדר באופן קבוע, שיהיה אוויר נקי לתינוק.

https://babiesmall.co.il/מוצר/%d7%a2%d7%a8%d7%99%d7%a1%d7%94-%d7%9e%d7%aa%d7%97%d7%91%d7%a8%d7%aa-%d7%9e%d7%96%d7%a8%d7%9f-%d7%97%d7%a6%d7%99-%d7%a0%d7%95%d7%a9%d7%9d-%d7%9e%d7%96%d7%a8%d7%9f-%d7%94%d7%a9%d7%9c%d7%9e%d7%94/

את מיטת התינוק רצוי למקם רחוק מהדלת ועדיף לא ממש מולה. המיקום האידיאלי של מיטת תינוק הוא לא מתחת לחלון אלא ניצב לקיר, כאשר הראש לכיוון של הקיר. לא מומלץ למקם את העריסה או המיטה באמצע החדר ולא מתחת לחלון. רוח עלולה להיכנס ולהפריע לו והוא עלול להתקרר.

עדיף שלא יהיו מכשירים חשמליים קרוב לעריסה כדי שלא תהיה קרינה אלקטרומגנטית. אם החלטתם להפוך את הממ”ד לחדר התינוקת שלכם, הקפידו להוציא ממנו את כל מוצרי החשמל הפולטים קרינה כי החומרים מהם עשוי הממ”ד מגביר קרינה.

עיצוב חדר קטן לתינוקת – לא צריך יותר מדי מקום

עיצוב חדר קטן לתינוקת הוא המקום האידיאלי לגדל אותה בחודשי חייה הראשונים. היא עדיין לא זקוקה למרחב, אבל היא זקוקה לשקט וביטחון. את זה היא תקבל מהמרחב בו נמצאת העריסה או המיטה שלה. לכן הקפידו למקם אותם ליד קיר. את הטקסטיל העדיפו מחומרים טבעיים כמו חיפויים לרצפה, שטיחים, מצעים ועוד. נתקו מכשירים מהחשמל כאשר הם לא בשימוש.

תוכלו לעצב את חדר תינוק בשיטת עשה זאת בעצמך. זה לא מסובך בכלל. לקנות צעצועי עץ ולא פלסטיק. בובות רכות, וילונות נעימים. לצבוע את החדר בצבעי פסטל רכים ונעימים לעין. לא מאיימים ולא מפריעים.

אבל חשוב לא להעמיס יותר מדי. התינוקת זקוקה למרחב ולאוויר ולשקט. יותר מדי עומס עלול להפריע לה בעיניים ולגרום לה אי שקט. הכול צריך להיות מאוד רך ומתחשב ועדין.

https://babiesmall.co.il/מוצר/%d7%9e%d7%a9%d7%98%d7%97-%d7%94%d7%97%d7%aa%d7%9c%d7%94-%d7%95%d7%a8%d7%95%d7%93-%d7%a2%d7%aa%d7%99%d7%a7-%d7%a4%d7%99%d7%a7%d7%94-%d7%90%d7%a4%d7%95%d7%a8/

טקסטיל להרבה שנים – סגנון קלאסי מודרני

כאשר אתם הולכים לבחור עיצוב חדר לתינוקת, הקפידו לבחור נכונה את צבע הקירות או הכריות, השטיח או הווילונות, רצוי שתחשבו על כך, שאתם לא הולכים להחליף את כל הטקסטיל הזה כל שנה. לכן רצוי להקפיד לרכוש

מוצרים בצבע ניטרלי, שיתאימו לכם להרבה שנים. מומלץ כמובן מחומרים טבעיים. בדים סינטטיים עלולים לגרום לגירוד או לאלרגיה לתינוקות. זו הסיבה שמלבישים אותם בכותנה 100%.

אל תתלו תמונות או מדפים מעל מיטת התינוק או מעל שידת ההחתלה, זה עלול ליפול וזה כמובן מסוכן. אפשר לתלות איזו בובה מבד, קלה וקלילה וחמודה בצבעים נעימים.

את הקיר רצוי לצבוע בצורה כזו שיוצרת תחום חלל, כלומר הקיר של אזור המשחקים יהיה בצבע אחד והקירות האחרים בצבע אחר.

הרחיקו את שידת ההחתלה, העריסה או מיטת התינוק מכל שקע חשמלי. בהמשך כאשר הילד יגדל עדיף לסגור את שקט החשמל שהקטנים לא יוכלו לדחוף חלילה את אצבעותיהם לשם. באותה מידה הרחיקו מן הילד כל משחק שהוא קטן מדי והוא עלול להכניס לפה, וגם לא משחקים או צעצועים שהאצבעות הקטנות עלולות להיתקע בהן.

מחפשים מתנה מקורית ליולדת או אביזרים לתינוקות? הגעתם למקום הנכון.

X
To top
צור קשר

    שאלת אבטחה,


    מחפשים מדיניות משלוחים?

    מדיניות המשלוחים וההחזרות של כל ספק, בלחיצה על הקישור:

    מדיניות משלוחים והחזרות אשר מופיע בכל דף מוצר


    לדף שאלות ותשובות, לחצו כאן